En filosofs monolog.

Jag är lycklig över att jag bor hos mormor. Hon har fått lyssna på min monolog när jag gått fram och tillbaka i vardagsrummet och vädrat mina tankar. Inte har hon klagat för fem öre, hon har bara lyssnat, nickat och inflikat något då och då. En sån underbar liten gumma det där är alltså. Kärlek till henne.

Ikväll blir det först nu färjan och sedan lite senare blir det kanske roast på berns. Om jag orkar, haha. Är helt slut. Ni fattar inte hur mycket energi jag gjorde av med i min monolog. Riktigt underhållande var den. Både komisk, sorglig och full av ilska/hat. Helt underbar blandning.

Kommentarer
Postat av: TAKAI

svar;

haha, varför? D:

2009-09-15 @ 01:21:25
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback