Det regnar här i Stockholm idag.

Men jag lider inte. Det är mysigt, gosigt och alldeles, alldeles underbart. Känns som tiden bara flyger iväg. Hinner knappt uppfatta varje dag. Känner att jag dock slösar bort mina dagar på meningslösa saker. Måste ta reda mer på tiden och umgås med andra människor.

Ska ta det lite lugnt nu. Senare ska jag bort till Rådmansgatan och fika med Boston älskling. Alltid lika underbart, måste verkligen berätta saker för henne också. Dessutom ska jag skälla lite på henne, försöker få med mig på en blinddate! Nej vet du vad.

Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Sv: Hahaha det är sant ;)

2009-09-22 @ 16:02:56
URL: http://stilrobin.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback