Aldrig har regnet fallit så lägligt.

Sitter och har digitalt skapande. Fullkomligt älskar denna lektionen alltså. Eftersom vi just nu bara håller på i Photoshop så är jag kung på denna lektionen. Min lärare tycker jag är asgrym och sitter och förklarar grafisk design för mig istället, fett nais.

Det regnar som om någon hade öppnat himlen här, och jag har så ont i halsen så jag håller på att dö.
Känns bra att man ska hem till föräldrarna i helgen så man kan bli lite uppassad. Deras lilla flicka kommer ju hem.

Nae, kanske ska fortsätta vidare med lektionen, har bara svenska sen efter, sen slut. Så vi hörs när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: TAKAI

svar;

jo, täby utanför sthlm.

vadådå?

2009-09-24 @ 13:26:34
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback