Vem gömmer du bakom din mask?

Nu har jag skrivit en lista på personer jag ska ringa och be om en intervju. Har skrivit intervjufrågor också, sitter fortfarande och finslipar på dem lite.
Med min telefonskräck så vill man gärna dra ut på att väl ringa så länge som möjligt. Funderar på om jag ska maila först. Fast, man ger ju ett bättre och mer personligt intryck om man ringer. Jag är i valet och kvalet.

Jag menar personerna jag ska ringa är sådana som har arbetat med stora filmer och annat. Så kommer det en liten jävla gymnasie elev och vill ta deras tid liksom. Usch, jag får försöka peppa mig själv till att ringa nu.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback