To do list

Puh, har packat klart nu. Så slipper jag gå upp extra tidigt imorgon för att göra det. Längtar tills imorgon kväll faktiskt. Ska titta på en halloween show som dem har på Syrrans skola. Temat ligger på Pshyco Circus, så jag kommer väl antagligen skita ner mig med min clownskräck. Haha, jag får sitta mellan mamma och syrrans tjej, de får skydda mig.

Men ska bli mys att komma hem. Ska måla jättemycket nästa vecka, så vi får se vad det resulterar i för mästerverk. Ikväll blir det bara en massa mys med idol, cirkus möller och massa annat. Riktigt skönt med lov alltså. WE like :]



Dock är det lite kvar på att-göra-listan ikväll.
Kommer glömma göra hälften, haha.


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Filmen var skit bra, jag skrek flera gånger :D Blir ju mycket bättre när man vet att det har hänt på riktigt men den är verkligen värd att se :D

2009-10-23 @ 19:14:12
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Ebay :)

2009-10-24 @ 09:49:19
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback