Tillbaka till att vara Solna tattare.

ÄNTLIGEN hemma.
Eller ja, hemma i Solna iallafall. Mobilbloggarna har inte verkat funka så jag slänger ihop en sammanfattning på utflykten till Nässjö:

Lego-bygge i 4 timmar, Systersonen fick ett legoskepp som vi spenderade lördagskvällen med att sätta ihop.

Grekisk mat,  Som vi så gott åt på lördagskvällen hos syrran.

Tåg som krånglar och blir nästan 2 timmar försenade, skitskoj.

Ja, inte mycket till sammanfattning, men jag har inte varit borta så jävla länge heller. Haha. Ikväll så ska mormor och jag tjocka oss med pizza och bara ta det lugnt. Egentligen borde jag börja på mitt samhällsarbete. Hum, ja vi får se vad jag tar i tu med sen.

Men som sagt, I'm back!

 


Kommentarer
Postat av: Stefan

åh vad gott med pizza! :D Får man komma kanske? ;) hehe...


Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback