The rain is falling on my window pane, but we are hiding in a safer place.

Usch, vilken hemsk dag jag har idag. Länge sen jag kände mig så här värdelös en hel dag. Har fått pina mig igenom skolan. Tur nog var det inga viktiga lektioner som man måste vara skärpt på.
Åt precis lite, men maten kändes inte precis lockande. Nu vänder den sig i magen på mig som om larver försöker äta upp mig innifrån.

Ska på sånglektion senare ikväll också. Sitter och tränar lite på låten. Men det är helt omjöligt att sjunga när du är depp alltså. Speciellt om man har en sån löjligt glad låt som jag har. Såg på hallbordet att jag hade fått en avi också. Har något att hämta ut. Vad kan det vara mån tro?
Jag vet ju så klart, men inte ni. Haha, suck on that.

Nae, nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta sjunga lite.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback