Take it from the top now, yeaaah, yeaah, yeeah.

Åh jag känner mig så stolt. Jag har ringt inte mer än 2 viktiga samtal idag. Jag klarade det trots min fobi! Hur underbart är inte det liksom? Har hämtat ut mina smycken från Candied Posion också. Dem är så fina!
Verkligen värt att kika in där! Klicka på namnet så kommer ni till hennes hemsida.
Imorgon så ska jag hämta ut en annan sak som jag har längtat efter också. Men vad det är kommer ni få se då.

Snart så ska jag springa iväg till kulturskolan här i Solna. Ikväll har jag nämligen min första sånglektion.
Så många år som jag har tjatat att jag ska börja, nu har jag äntligen tagit tummen ur röven och gjort det.
Är lite smånervös faktiskt. Min förkylning sitter ju i så jag är lite hes, men det löser sig!
Jag längtar så! Får berätta hur det gick sen, men nu måste jag ila.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback