Står du som jag på din balkong och vilar i kaoset som var?

Kass uppdatering idag. Men så blir det ibland, då världen känns lite för skrämmande och stor.
Sitter iallafall och ritar med mina nya tuschpennor. Älskar dem! Ritar teckning, efter teckning, efter teckning.
Lite terapi kanske? Lyssnar iallafall på lite musik samtidigt och drömmer mig iväg.
Har tänkt ¨på att jag kanske borde skaffa lite mer vänner här uppe. Har ungefär 3 st häruppe varav en jag inte träffar alls. Så kanske dags att vara lite social?

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

tack så mycket! :) rar du är! :D


Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback