Sometimes i really need a wakeup-call.

Jag lyckades försova mig en timme så jag fick sjukt bråttom. Nu är jag dock klar och det är en kvart kvar tills jag ska gå till bussen. Men usch vad man får ont i magen av att stressa alltså.

Idag så har jag engelska redovisning, hoppas verkligen på att det går bra. Sen i eftermiddag så kommer bror och hans sambo hit och vi ska äta middag och umgås igen. Senare ikväll måste jag dock fortsätta skriva på min samhällsarbete som jag inte kom sådär jättelångt på igår, men det var en början iallafall.

Håller på att få en munsår också, inte okej. Gör ont och stramar. Gnäll,gnäll,gnäll.

Men positiva är att det är bara 4 skoldagar kvar till lovet. Det peppar vi för!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aj, munsår är så jävla omysigt. Ska du hitta på nåt spännande på lovet?:)



<3

2009-10-20 @ 10:59:18
URL: http://revol.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Svar: Ok, hoppas det går bra med alla dina inlämningsuppgifter =)



Jag är hemma med feber och huvudvärk, men jag ska snart gå och hämta ut ett paket på posten =)



Kram

2009-10-20 @ 12:30:33
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com
Postat av: Daniel

Andas djupt, du fixar det galant



icke stressa!

2009-10-20 @ 14:00:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback