She made me smile, if just so for a while.

Ingenting blir som jag planerar. Ingen middag med bror och dem idag, han har blivit sjuk stackaren. Det gjorde iallafall så jag fick tid att träffa Boston baby. Satt och åt och uppdaterade varandra med de senaste nyheterna.
Jag har tur att jag har henne, annars hade jag garanterat fått fnatt.

Nu har jag precis kommit upp ur badet och är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Skulle verkligen behöva skriva på samhällsarbetet ikväll. Men tror jag väntar med det och pratar med min samhälls lärare imorgon om hur man ska strukturera upp resultatet. Ikväll ska jag försöka lära mig in min text jag har skrivit om Apollon utantill. Jag kan typ 50 % nu, ska få in den andra halvan också hade jag tänkt. Stressar fan sönder mig känns det som.

Men först ska jag ta det lite lugnt med Jerry Springer.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback