Pälsmössa fur sure.


Lägg märke min otroligt orginella ordvits i rubriken.
Denna älsklingen provade jag förra hösten. Då köpte jag inte den och det ångrade jag hela vintern.
Så direkt när jag såg den nu så blev den min. Den är såklart fejk, eftersom jag inte vill sätta på mig äkta päls.
Mössan kommer ifrån Carlings och kostar 299 :-
Har inte tyckt om carlings så mycket innan. Men nu när jag var inne i affären hittade jag massa snygga saker.
Kärlek till den affären.
Har kommit på att jag vill ha ett par höga kängor också. Någon som vet vart man kan köpa sådana?


Kommentarer
Postat av: Henrik

Snygg mössa :)

2009-10-10 @ 17:54:57
URL: http://henriknyberg.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback