Oh happy day!

Min dag har varit ganska fullspäckad så jag har inte hunnit blogga. Mobilbloggningen funkar inte, så det är sjukt.
Dagen började med 6 timmar på en buss från Småland till Stockholm. Så trist, man blir verkligen seg!
Sen när jag kom upp hit så möttes jag av en vädligt trevligt musiker och hans vän. Sen så skulle hans vän möta upp sin pojkvän, så vi drog ut på egna äventyr.

Satt nere vid vattnet och snackade om allt och inget. Boston & hennes vän kom också förbi och sa hej. Känns som om jag träffat massor med människor idag, haha. Men de blev inte långvariga så det var bara jag och min musiker igen. Så vi satt och mös vidare vid vattnet. Sjukt nais.

Ikväll blir det idol med mormor och småträna inför matteprovet imorgon. Det kommer gå åt helvete! : <


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: tack så mycket ;D

2009-10-02 @ 08:51:14
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Jag har inte kommit fram till några riktiga priser, dock tar de flästa nära 20 kr per dread minst :O

2009-10-02 @ 23:42:18
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback