MorrnMorrn

Godmorgon på er!
Har precis kommit upp ur badet. Helt grymt skönt att bada på morgonen alltså.
Idag så har jag inte rikitigt bestämt vad jag ska göra. Om jag kanske skulle ta och bjuda mamma på bio ikväll.
Ja, det får jag fundera vidare på. Känner att jag hade kunnat vara hemma i solna mer detta lovet än vad jag kommer vara. Finns mer möjligheter att göra saker där, än vad det gör här nere.

Men nej, nu ska jag inte vara så bitter. Ska gå och äta lite frukost, sen ska jag maila lite personer.
Heippa!



Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: haha aw :D Det sägs ju att det ska vara en av de läskligaste filmerna någonsin men vi får se va jag tycker sen när den kommit ut ;D

2009-10-27 @ 11:22:38
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback