Livets dilemman med mormor

Oj, sent inlägg.
Men jag har ju haft gäster och sen satt mormor och jag och disskuterade lite.
Att träffa min bror var verkligen trevlig må jag säga, vi satt och diskuterade massa olika saker. Vi kom även överrens om att vi ska träffas oftare nu när jag bor här uppe. Ska ut och hälsa på dem i radhuset på Tyresö också. Mysmys.

När bror och hans sambo hade gått så återkom jag och mormor till diskutioner vi alltid återkommer till. Kärlek & dikter, livet i allmänhet helt enkelt. Fick veta att mormor väntade 10 år på en man hon var förälskad i. Jag lovade att jag inte skulle vänta så länge, men kanske ett halvår iallafall.

Imorgon har jag studiedag och då ska jag plugga häcken av mig. Så ikväll blir det att njuta av att inte göra något alls.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback