I thought you said summer is gonna take the pain away.

Den senaste timmen har jag spenderat med mina akrylfärger, penslar och yiruma eller debussy spelandes från högtalarna. Känns skönt att bara komma bort ett tag och förvirra sig bort i färgernas tragiska värld.
Lite trist att jag har mina blyertspennor och skissblock hemma i Solna, för jag kan inte skissa :/

Borde egentligen läsa i min bok, men jag har för svårt för att koncentrera mig ikväll. Mina tankar flyger runt som surrande flugor i mitt huvud och kroppen värker som om jag hade sprungit marathon eller något.
Ska nog sitta och pilla med min telefon, haha. Eller prata med trevliga människor, om jag hittar några.

Imorgon blir det nog en ny runda till stan. Fast har inte bestämt mig än, vi får se helt enkelt. :]


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback