I owe you some explanation

Blev absolut ingen uppdatering igår, trots det såg jag att ni hade kikat in. Tog en bloggfri dag igår och bara var.
Märkte hur mycket jag tycker om att blogga, för att jag blev helt rastlös och shiet när jag inte fick göra det.
Så idag kommer det bli bättre update.

Dagen idag är inte så planerad än så länge, bara att vi ska käka gemensam frukost för att syrran och hennes tjej åker idag. Sen ska jag nog antingen ta bussen in till stan eller be mamma skjutsa in mig.
Har planer på att köpa en ny mobiltelefon. Riktigt sugen. Men ja, först frukost.




Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback