I don't know what i can save you from.

Usch, jag tycker inte om söndagar. Har aldrig någonting att göra verkligen. Funderar på att dra ut och fota. Men då måste jag typ åka till stan för att få lite snygga bilder, och det vet jag inte om jag pallar. Inte kul att vara i stan själv, haha.

Fast det är ju kanelbullens dag idag. Så funderar att kila ner till centrum och köpa bulle att bjuda mormor på.
Stackarn är sjuk nu, samma som jag hade innan. Så man kanske borde muntra upp henne lite.

Jag skulle dock vilja umgås med någon idag. Är otroligt sällskapssjuk som alltid, haha. Så vi får se vad som händer. Jag kommer hålla er underrättade!

Kom precis på att Boston kommer tycka jag är dum som jag bytt header igen, haha. Men jag gör alltid sånt när jag har tråkigt. Kommer byta tills jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback