Hemlig beundrare redan?

Jag blev lite för uppslukad av min uppgift på digitala skapandet så det blev inget inlägg då. Men jag tror ni överlevde.
Efter skolan så bjöd jag Boston på en latte och vi satt och snackade skit som om vi inte hade sett varandra på 2 veckor trots vi sågs i lördags, hah. Dissade både det ena och det andra. Och nu ska jag kolla på ett hemligt telefon nummer, eller rättare sagt vem ägaren är. Hittade nämligen en liten rolig lapp i mitt skåp idag. Dock tror jag bara det är någon som har drivit, haha.

Nu sitter jag och läser lite i en tidning och funderar på om man borde äta. Åt senast vid 10.40, men jag är ändå inte speciellt hungrig. Ja, vi får se hur det blir. Kanske bara tar en kopp te.

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Tack så mycket! Rar du är :D


Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback