Friday, i'm in love.

Godmorgon!
Idag mår jag aningen bättre men mår fortfarande illa och är yr. Hatar om jag ska få tillbaka problemen med blodsockret igen. Då blir jag galen, haha. Det passar sig inte att svimma hela tiden.

Idag så har jag bara tre lektioner. Matte, Form och Engelska. Så det är chill faktiskt. Ska hem och packa i eftermiddag. Flyger ju hem imorgon. Trodde aldrig jag skulle säga det, men det ska faktiskt bli skönt att komma hem till bondhålan en vecka. Fast mest är det ju skönt att komma hem till mamma, pappa och djuren.

Så jag hör av mig igen i eftermiddag. Ha en bra fredag.

Kommentarer
Postat av: thea

sv: ja men han är ju så jäkla grym live! :D love it.

det kommer bli sjukt bra med rocktema.. erik kommer ju som sagt äga ut alla.. jag lyssnade på genrepet och då hörde jag att tove sjöng nån låt med the sounds, riktigt bra var det, :)

2009-10-23 @ 10:51:12
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback