Dagen i bilder.

Har blivit lite lame med inlägg idag. Men har faktiskt aft fullt upp. Först gå och samla in pengar för världens barn. Folk är alldeles för snåla! Haha. Sen mutade mormor mig med lunch på kinaresturang för att jag skulle bli medlem i Röda korset. Efter det så blev det hem en runda, sen till stan och möta upp Boston.
Hann springa på min kära musiker också, så blev att hälsa som snabbast.

Sen tittade jag och Boston på en snowboard tävling vid sergels torg. ASNAJS. Alltid snygga killar vid sådana tillfällen, haha. Sen gick vi och åt middag på waynes coffee och drack varsin chailatte. Men den smakade risgrynsgröt :<  Espresso house är mycket bättre! Hah.

Men kort och gott, Boston är bra, mycket bra & Mormödrar som mutar en är också bra, hah.



Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Tycker du ska låta blir Röda Korset, Deras Chef i Sverige tar ut en lön på över 1 miljon om året. Usch vad äkligt,skulle aldrig gå med i den skitorganisationen.

2009-10-16 @ 00:38:43
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback