You break me down, just to build me up again.

Igår kväll var minst sagt.. obehaglig. Dock vet jag att det är för mitt eget bästa. Så det är bara att bita ihop och visa att man är en envis finsk smålänning, haha.
Dock blev det ingen skola idag. Vaknade med världens migrän och mormor hittade mig halvt medvetslös på badrumsgolvet. Så nej, jag kröp tillbaka till sängen och ringde mor min och förklarade som det var.

Haha, hon frågade mig vad som hade hänt eftersom jag hadefått migrän. Hon vet att jag alltid för det när jag har stressat upp mig över något. Maah.. Saknar henne! Men jag träffar henne nästa helg ändå. Ska nämligen hem till småland över helgen då.



Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback