Sjätte November Tjugohundranio

God morgon på er!
Jag är nyss uppstigen ur ett skumbad á la Fluffiie, så sitter nu halvnaken under täcket och värmer mig. Det är så kallt när man kommer upp ur badet, haha.

Ska ner och tvinga i mig frulle, för att sedan ska jag göra iordning mig. Ska nämligen ner till Karlshamn en runda idag. Det blir trevligt! Åker vid klockan ett ungefär, så det är inte så jättelång tid kvar.
Jag måste föna håret, sminka mig, borsta håret, platta håret, klä på mig. Puh, det är hemskt att man ska vara så fåfäng, haha.

Kom på att jag glömde ta med mig camen ner, så lär inte bli några nya bilder på mig i helgen. De enda bilderna som är nytagna får bli mobilbloggar. Men det får ni leva med :]


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback