Save a lie for me.



Det är snö ute! Ja okej, det är typ jättelite, och man ser typ precis att det är lite vitt. MEN DET ÄR SNÖ!
Så mys. Vi kan bara konstatera att mina höstpromenader och kyssar i regnet får jag spara tills nästa höst.
Ska snart bege mig till bussen för att åka till skolan. Har ingen ork alls, men peppar mig själv med att det är fredag och att det är helg sen när jag har klarat mig igenom denna dagen.
Dock har jag inget planerat vad jag ska göra, men det löser sig det också. Kan bara komma på en sak jag verkligen vill göra. Men det funkar inte, så jag kommer på något annat.
Känner att jag har lite hemlängtan efter mamma och pappa. Men det är bara att bita ihop, le och skärpa till sig.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback