Princess of the dark?

Okej, jag ska försöka att vara lite mer aktiv idag. Men känner att ju mörkare det blir utanför, desto mörkare blir det inom mig. Kan det vara en höstdepression som smyger sig på kanske?

Idag är det iallafall chill dag i skolan. 3 lektioner och en lång jävla håltimme, haha. Efter skolan så måste jag bara köpa ett par nya träningsdojjor. Sånglektionen är inställd ikväll för min sånglärare har VAB. (Vård av barn)
Så det blir att köpa dojjor istället, har spanat in mig på ett pannband med på H&M jag funderar på om den ska få joina min garderob.

Mormor bjöd med mig på klassisk konsert ikväll, och jag hade gärna velat gå men konserten börjar inte förrens 20.15 och man kommer hem runt elva snåret. Så när jag ska upp klockan sex imorgon, för att sedan ha idrott så vill jag ha sovit lite mer än 7 timmar. Så jag stannar hemma ikväll.

Men ja, jag hör av mig när jag har inköpt mina nya skor, haha.


Kommentarer
Postat av: sofie

snyggo :)

2009-11-11 @ 20:50:41
URL: http://sofieakerlund.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback