Mystik eller bara sorgset?

Okej, det blev vid elva snåret, men det får ni leva med.
Invigde mina nya träningsdojjor idag på idrotten genom att spela innebandy. Sjukt nais. Dock så tycker jag dem är för lätta, vill ha mer tyngd i skorna när man ska springa och så. Men äh, dessa blir bra!
Har håltimme i drygt en och en halvtimme till. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Troligtvis sitta här och vara social med människor.

Efter skolan ska jag vara en såndär person som alla andra tycker ser så sorgset ut, men som jag tycker ser så härligt mystiska ut.
Jag ska ta min nyinköpta bok och sätta mig ensam på ett fik för att läsa. Får liksom ingen ro här hemma att läsa.
Såklart så sumpar man ju inte chansen att få ta sig en latte heller, haha.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja drick, slafsa å läsa du!

2009-11-12 @ 15:09:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback