Idealet för fluffiie

JA!
Jag har hittat ett par billiga, snygga och bekväma träningsskor! Helt underbart. Kostar under 500 lappen.
Dessutom så har jag köpt en ny bok. Inte vilken bok som helst, utan den första boken i twilight-serien. Dock på engelska. Så det ska bli intressant att läsa.

Har lagat mat ikväll också. Om jag får säga det själv så blev det sjukt gott! Älskar verkligen att laga mat och gör det alldeles för sällan. Men mormor uppskattade det också, så det är ju nais. Som vanligt så diskuterar jag och mormor vid middagsbordet och ämnet ikväll var min idealpartner. Och precis som vanligt så skrattar mormor hjärtligt när jag blir oerhört frustrerad.

Jag menar, hur svårt ska det var att få tag i en väluppfostrad person med interlekt? Tydligen Jäääääävligt svårt.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback