I found my sunshine.

Söndagar verkar vara den officiella tvätt&städ-dagen. För alla jag har pratat med idag antingen har, ska eller håller på med att städa och/eller tvätta. Jag har tvättat mina 5 maskiner, så nu har jag kläder att ha på mig igen!
Wiie. Dessutom har jag varit och handlat,hade ju ingen frukost tills imorgon.

Jag har också hittat ett solarium som är supernära mig & billigt! Solade en runda, och fy satan vad skönt det var!
Kanske ska sola lite så man blir normalfärgad, haha.

Nae nu ska jag läsa ett till kapitel i boken. Tänkte införa det att jag ska läsa minst ett kapitel om dagen, så blir den snabbare klar. Så, nu ska jag sjunka in i den engelska världen med vampyrer.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback