Godnight sweetheart.

Nu är klockan alldels för mycket egentligen för att jag ska sitta uppe. Ska vara uppe klockan 07.30 imorgon så nu blir det att dejta kudden.
Imorgon så är det närlingslivsdag i skolan så det kommer vara chill. Dock kommer jag få lite skällning eftersom jag inte har gjort en intervju som jag skulle ha gjort. Men det är faktiskt inte mitt fel då mitt intervju offer ställde in i sista sekund.  Så vi får se hur jag löser det.

Imorgon kommer mamma upp också. Har nämligen utvecklingssamtal på eftermiddagen. Sen stannar hon till torsdag, d jag följer med henne till småland över helgen. Det är ju trots allt farsdag på söndag och jag har verkligen blivit pappas lilla flicka så det är klart jag åker hem. Sen åker jag inte hem igen förrens vid jul.

Men nu som sagt, passionerad dejt med Mr. P.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: robin fröström

Sv: Hehe nu ska vi inte gå till överdrift.. jag har mina brister ;)

2009-11-02 @ 23:35:29
URL: http://stilrobin.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback