God must have spend a little more time on you.

Dålig uppdatering, jag vet.
Men ibland fastnar man i andra saker och glömmer bort andra. Jag har varit upptagen helt enkelt och har mått jävligt bra av det.
Idag så är det back to school. Projektveckan börjar idag så det ska bli intressant. Temat är hälsa. Alla ettor blandade och uppdelade i grupper. Detta kan bli väldigt roligt, hah.  Efter skolan så ska jag plugga lite och funderar på att dra och sola också. Men plugga ska jag iallafall göra. Skriva lite på mina arbeten och försöka läsa ut boken så jag kan skriva bokrecenssionen. Har en känsla av att dagen kommer gå snabbt iallafall. Eller ja, jag hoppas på det.







"If i could dare to dream a dream, I probabably would dream about you.
 But my dreams often breaks and dissapear. So to save you i 'll keep you out of my dreams"


Kommentarer
Postat av: CloseYourEyes

Aldrig ensam igen <3

2009-11-23 @ 21:32:05

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback