En liten del av mig dog idag.

Det är iallafall så det känns. En del som jag har hållt riktigt kär i flera månader, ja nästan ett halvår. Men nu är den borta. Död. Jag vet inte om jag borde sörja eller om jag ska inse att det var bäst så. Kanske tog jag själv död på den för min egen del. Ett offer för mitt eget välmående. 

Jag vet inte hur jag känner angående detta. Inte ledsen. Inte glad. Bara.. tom.  Men nej, idag tycker jag inte synd om mig själv. Detta är ett steg åt rätt riktning. Detta är ett steg framåt.




Kommentarer
Postat av: Nana..

blö vad jobbigt.

finns här om du vill snacka.

hoppas du vet det!



Postat av: Mr T

Blicka alltid framåt!

2009-12-05 @ 16:00:22
URL: http://livetsommrt.blogg.se/
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Melissa Horn är underbar!

2009-12-05 @ 16:12:40
URL: http://malinm.se

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback