Det är så här vägen till President börjar! ;o

Nu behöver ni inte vara nyfikna längre om vad det är för speciellt med idag. Jo, det är nämligen så att min skola sökte ambassadörer får några veckor sen. Att man skulle ansöka och lämna lärares namn för referenser och sådant. Jag tänkte göra det, men sen blev det aldrig av och det rann ut i sanden.
Sedan idag efter sista lektionen, ber min mentor mig och en annan tjej i min klass att stanna kvar lite. Den första tanken som kommer upp i mitt huvud är : "Oh shiet, vad har jag nu gjort?"

Faktiskt var det inte negativa nyheter utan mer positiva. Det är nämligen så att jag oc den andra tjejen har blivit inbjudna att vara ambassadörer från estet ettan. Hur kul är inte det liksom? För kriterierna var att man hade goda resultat i skolan och var en allmänt bra förebild kort o gott.  Så blir man INBJUDEN. Tufft som fan.
Kikade in på min skolmail och läser detta:

"Kära elevambassadör!

Grattis till att ha blivit utvald till elevambassadörer för vår skola! Vi ser fram emot att få ha med er på våra Öppna hus och gymnasiemässan och tror att ni kommer att få en både rolig och mycket lärorik erfarenhet. Dessutom är ni kanske de viktigaste personerna som kommer att vara med på dessa tillfällen eftersom det är ni som faktiskt vet hur det är att gå på Nackademin."

Så ja, jag tyckte det var lite speciellt och värt att fira. Creds till Fluffiie.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg! :D

2009-11-13 @ 20:03:43
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback