Daddy, I want a superhero!

Kom precis upp ur ett bad.
Denna dagen har liksom bara flytit iväg för mig. Har inte gjort något vettigt. Jag har bara promenerat i regnet och tröstshoppat för sisådär 600 spänn. Inte okej. Dock var det väldigt nais kläder, men fortfarande,600 spänn. Rätt mycket cash.
Ska ta min bok nu och sätta mig och läsa minst ett kapitel. Det är ett måste ikväll, att ha läst minst ett kaptiel.
Förutom att läsa ska jag ha filmkväll för mig själv. Sitter och väljer mellan filmerna;
Troja, watchmen och meet the spartans.
Kanske blir alla tre? Ja, så får det bli. Jag ska se alla tre. För ikväll ska jag vara vaken mesta delen av natten, i hopp om att få ett telefonsamtal runt fyra på morgonen. Ett samtal som skulle betyda mycket just nu.

Nae, nu ska jag skölja ut badkaret och sedan läsa mitt kapitel.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback