You're my sweetest downfall.

God morgon på er.
Det fullkomligt pissregnar här, skittrist! Eller ja, det hade varit mysigt om man bara skulle sitta inne och mysa med en film och någon gosig. Men inte om man ska till skolan. Tur har jag iallafall som inte går eller cyklar till skolan.
Idag ska vi kolla på "bio" med skolan. Vi ska se Die Welle, jag längtar! Har velat se den filmen jättelänge, så vi får se om den lever upp till mina förväntningar.

Kan dessutom inte sluta tänka. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Målar upp en drömvärld för mig själv.
Kanske för att slippa se regndropparna och allt som går fel.
You're messing with my heart and mind.


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Så lite så! :)

Allt bra? :D

2009-05-18 @ 13:58:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback