Vem kan se fabulous ut under vatten?

The bitch is back and ready to rock your world again.
Kom hem från götet igår men var så trött så det enda jag orkade var att bada och sen var det dejt med kudden direkt.
Haft det trevligt och har hunnit med rätt mycket;

- Äventyrsgolf på Heden
- Universeum
- Liseberg
- Shopping, shopping, shopping.
- Paddan båten
- Middag på italiensk resturang, med världens godaste pasta.
- och så lite shopping till.

Jag har lyckats göra av med 2500 kr lite drygt på 4 dagar.Haha det är inte dåligt. Kommer visa och berätta sen vad jag köpte. Idag var dom snälla nog att ge oss sovmorgon från skolan.  Börjar tio över tolv istället för halv nio. Efter skolan ska jag vara modell med, undrar hur det kommer gå. Haha. Under vatten dessutom.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback