Skum över hela mig.

Usch usch usch. Gårdags kvällen var ett rent helvete. Killar som är liiite för frigjorda och tafsar där dom inte ska. Vet inte hur många som fick min armbåge i magen den kvällen. Rätt åt dom va fan.
Sen så kom ju skummet. Jag fick fullt i ögonen så såg ingenting + att jag såg ut som en nedrans snögubbe. Jag skojar inte om jag hade säkert 30 cm skum på huvudet. Och mitt i allt det här så svimmar jag. Greeeeat. Så jag åker hem.
Fy fan va booring det var alltså. Näe, sådana där tillställningar är inget för mig.
 

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback