Läsa lusen av dom!

Sitter i skolan och har lunch just nu. Vettefan vart jag har gjort av mina homies, så sitter och chillar på biblioteket. Har två lektioner kvar nu. Musik och SO, fast vi har inte musik för läraren är sjuk så vi har typ arbetspass. Så för min del betyder det att jag ska jobba med buddhismen i två timmar nu. Eller ja, nu sa dom precis att min bok hade kommit in så blir nog att läsa lite först.  Jens Lapidus bok Snabba Cash. Ska läsa den och sen hand andra bok. Sen skla jag börja läsa twilight böckerna som jag har blivit tipsad om här nu. Kommer nog läsa rätt mycket i sommar.
Fluffie goes boknörd. Bara brillorna som fattas nu.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback