Love sex and sunshine.

Onsdag idag.
Har ett praktiskt prov i hemkunskap idag. Är sjukt nervös, känns som det kommer gå åt helvete. Men jag får ta och lugna ner mig och göra mitt bästa.
Efter skolan så drar jag och Boston in till stan, vi ska ut och äta. Eftersom jag fyller år på fredag, (yeey me),  oh då kommer min släkt och firar mig och på lördag åker hon till sthlm och jag har andra planer. Så det blir lite födelsedags middag idag istället. Vi får se hur många grabbar vi får dissa idag, haha.

Kör btw med hippie looken idag, iallafall i håret. Har en sådan fläta, snyggt skit.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

hihi, tack.

gjorde om den igen 8D <3

2009-05-06 @ 09:12:06
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback