Lilla fröken duktig.

Fan va najs. Skolarbeten flyter på riktigt bra nu, men det är många jobbiga kvar.
Praktiska provet i hemkunskap jag hade, fick jag MVG på. Mimmie, som smakade min moussaka tyckte den var så sjukt god så hon tog 3 gånger.  Ett svenska arbete jag gjorde för typ 1 månad sen eller mer fick jag MVG på.  Så det flyter på riktigt bra. So arbetet har jag kommit igång med och det är snart klart, måste komma på vad jag ska skriva om i mitt examensarbete bara.

Men nog snackat om skolan. Ikväll så kommer Sis, mormor och Papi. Skoj skoj, allting bara för att lilla jag fyller 16 imorgon. Sweet sixteen you know. Haha kanske borde ha en stor sweet 16 party som dom har i USA. Med hundratals gäster och shiet. Nej usch, sånt är endast för att visa att man har mycket pengar och är bättre än alla andra.

Jag behöver ju inte visa det, alla vet det ju redan ;]


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback