Dubbelmoral? Kan man säga, typ.. eller ja.. dubbelt iaf.

God morgon på er!
Somnade med sminket på igår så jag har fräschat upp mig med en ansiktsrengöring och sitter nu med ansiktsmask.
Måste göra iordning mig sen med. För idag har jag tagit ledigt från skolan.  Lite kul att jag har tagit ledigt från en skola för att åka till en annan. Men iallafall så ska jag till Halmstad idag och kolla på skolan jag har sökt till. Dom har också modevisning idag så det ska bli lite kul och se. Hoppas bara man inte är ivägen, haha.
Nä nu måste jag skutta vidare. 


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback