Den som gudarna älskar dör ung.

Quem dii diligunt, adolscens moritur

Jag kände inte henne, hade enbart sett henne på gymmet. Endå fick jag intrycket av henne som en glad och trevlig tjej.
Jag tyckte om hur hon såg ut, jag älskade hennes tatueringar. Det är speciellt en jag kommer ihåg.
"All eyes on me"
Stod det på hennes arm, och nu stumpan så är alla ögon riktade åt ditt håll.
Du är saknad av väldigt många, och alla känner att det kommer bli tomt utan dig. Även jag som inte ens kände dig, känner att det kommer aldrig kännas som förut.
Tankarna går till din familj och närstående.

Sov gott Emelie.
1984 - 2009

Kommentarer
Postat av: Albin - Limited for the lucky few

Jättefin text!



SV: Jag får tacka så mycket, tycker också det är lite fräsigt. Jag diggar din header med. =)

2009-05-03 @ 23:12:13
URL: http://AlbinAxelsson.se
Postat av: Angelica

hon lämnade oss för tidigt ..

kom tillbaka emelie, vi saknar dig!



Vila i frid gumman! <3

2009-05-03 @ 23:23:45

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback