40 spänn för en orginell och snygg klänning + linne.

Kärlek till skolan alltså. Den är underbar. Det är bara 100 elever som går där nu och i höst blir det ungefär 125. Den är supermysig och har världens bästa atmosfär. Läraren och rektorn är underbara, jag ville bara börja direkt!
Rektorn har också garanterat att jag kommer in. Det var nästan så jag studsade upp och ner när han sa det.  Så, Drottning Blanka, här kommer fluffiie!

Nu när jag kom hem så tog jag en runda till byhålans second handbutik. Köpte en lång svart klänning som jag har sytt om till ett linne och en kortare klänning, en gul stickad kofta, en randig slips, en rosa fluga, ett lila paljettband och ett marinblått virkat skärp. Allt detta för bara 115 kr :]

Klänningen sydde jag som sagt om till en kortare modell. Knöt ett gammelrosa sidenband i midjan, och vips så har jag gjort min avslutningsklänning. Fabulous!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback