2000-talets modernaste mellanmål.


Jag snackar såklart om smoothie. Trots jag har ätit det i typ 4 år nu, så är det inte förrens nu alla fattar hur gott och hälsosamt det är med smoothie. Jag skippar yougurten och har apelsinjucie istället. jag tycker det blir godare då. Sen tar jag alla bär jag kan hitta.
Hallon, blåbär jordgubbar. Ibland tar jag banan också om jag vill ha det lite mer "matigare"
Så nu ska jag sitta och vara lite modern med min smoothie och sedan klura ut vad jag ska ha på mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Simon

Du är för nyttig :3

2009-05-13 @ 16:21:44
Postat av: aurum

Jag älskar smoothies =)

2009-05-13 @ 20:06:09
URL: http://aurum.blogg.se/mat

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback