Trött Tisdag.

God morgon på er.
Är färdigsminkad och färdig fixad i håret för plugget nu. Var så sjukt trött när mami väckte mig, men det kan ju bero på att jag inte kunde somna inatt. Det är faen inte bra det här att må så här bra, haha. Idag har jag utvecklingssamtal direkt på morgonen, det vill säga vid 08.30. Vet faktiskt inte vad jag ska känna inför det, om jag ska vara nervös eller bara rycka på axlarna. Men det löser sig.
Kommer få en härlig aktiv dag idag iallafall. Först idrott i skolan där vi förhoppningsvis kör basket. Sen efter plugget så blir det gymmet i en timme. Sen får jag se om jag har lust att ta ut hundrackarn sen med. Hah, fan vad denna latmasken har börjat älska att vara aktiv. Det måste vara något fel ;]
Hade gärna velat börja på yoga också, men tror inte det finns här i närheten tyvärr.
Kom på att jag har mycket att plugga nu med. Eller nja inte så jättemycket.
Franskan ska jag plugga till på torsdag då vi har prov i det. SO:n fördjupningsdelen ska vara klar nästa vecka tror jag att det är så måste skynda på med min del. Sen har vi bilduppgiften där vi ska fota egna reklambilder, fast där har jag och Lisa redan kommit på vad vi ska göra. Så vi ska bara fota det.

Aja, nu ska jag springa och borsta tänderna.
Puuuuuss på er.

Kommentarer
Postat av: Mmmaja.

ja, visst är han söt? :)

2009-03-10 @ 11:29:19
URL: http://pappabiff.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

svar; hihihihi :* aw, tack gullet! vad glad jag blir. puss!

2009-03-10 @ 15:55:55
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback