Tekniska fel.

Godmorgon på er
Hade tänkt att slänga upp ett nytt videoinlägg men sen min telefon har något emot mig idag så blev det inte så. Kanske i eftermiddag.
Ska iallafall till skolan nu och det är väl rätt trist. Har ganska många lektioner idag men har rätt soft med raster så det ska nog gå bra. Efter skolan så ska jag till gymmet en runda och träna. Ska bli så skönt efter inte ha kunnat träna på 2 veckor eftersom jag varit sjuk. Så ska träna för fulla muggar.
Ikväll blir det väl att göra lite läxor om jag har några sådana annars så blir det som vanligt att prata med massa underbara och charmerande människor.


Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback