Stolt playboy moster.

Hemkommen från lillkillen då. Gud vad duktig han är, han tar sina insulinsprutor själv och gnäller inte när dom ska ta blodsocker på honom. Jag är mäkta stolt må jag säga. Han är så söt, blev jätteglad när jag kom.
Min f.d svåger var där också, alltså min systersons pappa. Syrran och han är skilda. Men fy fan va rolig han är. Älskar att umgås med honom. Helt fucking crazy.
Nu har jag bytt lakan i min säng så nu är det playboy bunnies för hela slanten, och så har jag dammsugit lite snabbt.
Allt för att kära lilla Tiny babe ska komma. Hon ska nämligen sova hos mig. Det ni!
Vet nog en och annan som kommer bli avundsjuk på henne då hon ska dela säng med mig inatt. Haha.
Kommer nog bli lite film och rätt mycket tv-tittande ikväll.
Kanske slänger upp något mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Seeeemon

>:C

2009-03-15 @ 17:53:51
Postat av: c a s p e l i h n a

Vad tycker du om att skolorna tvingas sparka lärare??

2009-03-16 @ 08:05:04
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback