Spegel spegel på väggen där..

säg vem flickan med tårarna är?
Okej, kanske inte tårarna, men iallafall glansiga ögon. Jag har suttit och betraktat mig själv i snart en kvart. Kroppsdel för kroppsdel, från alla håll och vinklar. Jag vet allvarligt talat inte om jag ska skratta eller gråta.
Vet faktikt inte om jag tycker om det jag ser eller inte. Ögonen är underbara, näsan är rätt okej i profil men framifrån ser den liten och tjock ut.
Okej, jag kanske inte ska räkna upp allt jag tänker på. Men jag funderar vad det är egentligen andra tycker är fel med mig.
Eftersom det alltid är någon som säger hejdå när jag vill säga hej. Inte bokstavligt talat men you get the picture.
Eller min personlighet, är det något dom stör sig där på? Min vilja att alltid hjälpa folk och få dom att le? Eller är det kanske att jag skämtar bort problem när jag är rädd för att ta upp dom?
Jag själv tycker inte det är några större ´fel på mig. Jag tycker faktiskt att jag är en fabulous person som har ett ganska okej yttre.  Jag vet bara inte riktigt vad jag ska göra för att få folk att förstå det.
Jag vill bara att dom ska se vem jag är, på riktigt.

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

svar; hihi men din fråga var ju kanon, tack för den sötnos! :* puss.

2009-03-06 @ 09:55:04
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man ska inte bry sig om vad andra tycker så mycket utan man ska tänka på sig själv, gud skapade en precis som den man är. om man har en ful näsa eller snea ögon spelar väl ingen roll, förmodligen har man fått den likheten från någon av sina föräldrar och det ska man vara stolt över. Sen är det personligheten, den spelar roll men så länge man är den man verkligen är och vill vara så får man vänner utifrån det.

2009-03-06 @ 10:34:52
Postat av: dina inlägg syns inte på din svarta bakgrund

skrev ett inlägg ovanför

2009-03-06 @ 10:36:04

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback