Sömntuta i min säng

Riktigt sent inlägg idag. Men jag har haft fullt upp. Först skolan med avslutningsfoto. Ni vet sånt som alla niorna tar, som man fuckar ur på typ. Haha min klass är inte så fantasifulla så vi hade pyjamas/morgon tema. Riktigt skoj, ska försöka få tag i någon bild så ni får se. Det slutar iallafall med att hela klassen går i pyjamasbyxor och täcken hela skoldagen.
Efter skolan följde Lisa sötnos med mig hem. Vi har tittat på första och halva andra Pirates of the carabian.
Riktigt bra må jag säga. Nu sitter jag vid datan lite och kollar lite tv, för ni förstår att lilla Lisa har somnat i min säng.
Haha får se hur länge hon sover.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback