Sex-dieten

Hah har precis fått skällning på att jag äter för lite. Men jag blir liksom inte hungrig och då passar 2 mål mat om dagen perfa. Men nu har jag blivit beodrad att jag ska käka sex gånger om dagen, eller ja var tredje timme iallafall. Jag vettefan om jag kan det alltså. Tycker inte om att äta frukost. Jag tycker inte om att äta egentligen xD 
Men iallfall, nu ska jag försöka. Se om det går. Värst kommer det vara att äta frukost. Det kommer bli ett helvete.
Hade varit enklare om sex dieten bestod av att ha massa sex istället. Hahaha.

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

svar: nejmen hur kan du säga så? du som är så söt?! ♥

2009-03-31 @ 20:48:41
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: Tiny

kanske vore bra om jag sov hos dig hela tiden då, för då äter du frukost ;)

2009-03-31 @ 21:42:37
Postat av: Simon

Massa sex ger bra med magmuskler med :)

2009-03-31 @ 23:18:31

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback