Sängen är en nedrans bra plats.

Ingen skola för fluffielina idag. Riktigt nära att jag svimmade på morgonen så mami tyckte det var bäst att jag var hemma. Så har inte gjort annat än legat i sängen idag. Inte sovit, utan bara legat där. För så fort man ställer sig upp så snurrar det till i hela huvuet. Kanske borde testa att äta något, men jag vågar inte gå ner för trappan. Ifall jag skulle svimma eller så. Ja usch. Jag får fortsätta med mitt sms marathon istället. Kanske kolla på en av mina filmer jag köpte i helgen.

Hoppas ni mår bättre än mig!

Kommentarer
Postat av: Lesly

ush da, hoppas att du mår bättre nu. En hudkur som mamma använder sig av när jag känner att jag håller på att svimma är at dricka (halsa) ett glas vatten med socker i. Funkar det är något med blodsockret som stabiliserat upp det hela.



Och angående din komentar tack! bra skrivet. Jag håller fullständigt med. Kram

2009-03-31 @ 12:04:36
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: E

Men du, hur mår du tjejen? Lät inte alls bra. Va rädd om dig.

2009-04-01 @ 16:47:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback